یزد- نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: مسئولان باید برای برطرف کردن مشکلات نیازمندان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مسئولان توجه ویژه‌ای به مشکلات نیازمندان داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله ‌محمدرضا ناصری یزدی صبح چهارشنبه در آیین افتتاحیه جشن نیکوکاری یزد که در دبیرستان پسرانه شاهد افشار یزد برگزار شداظهار داشت: خداوند اگر به ما نعمتی داده به این معنا نمی باشد که خود ماتنها از این نعمتها استفاده کنیم و آن را برای خود بخواهیم بلکه باید از دارائی‌ها و داشته های  خود برای کمک به دیگران استفاده کنیم.

وی با اینکه خداوند متعال نهایت خوبی‌ها، زیبایی‌ها و ارزش‌ها می باشد افزود : موقعی  که ما از زیبایی‌های عالم تعریف و تمجید می‌کنیم، در واقع به ستایش این زیبایی‌ها پرداختیم و برگشت تمام ستایش‌های ما با توجه به اینکه ارزش این مخلوقات از سوی خداست، به خداوند باز می‌گردد.

نماینده ولی فقیه دراستان تصریح کرد: خداوند متعال نعمت های بسیاری به انسان ها ارزانی داشته و باید انسان ها هم از این نعمت‌ها برای رضای خدا و دستگیری از همنوعان خود  استفاده درست را داشته باشد و تمام ارزش‌های عالم از ناحیه خداونداست و اگر ما هر یک از اجزای نظام عالم را پرستش می‌کنیم، در واقع خداوند متعال را پرستش کرده‌ایم.

وی با اشاره به تنوع در ظاهر و خواص میوه‌ها خاطر نشان ساخت: پروردگار تمام این خاصیت‌ها را در زمین هم  قرار داده و هرچه که ما از میوه‌ها بهره می‌گیریم در واقع از خواص زمین بهره‌مند شده‌ایم.

امام جمعه یزد گفت: اگر یک کودک، دانش‌آموز یا نخبه‌ای را ستایش می‌کنیم هم در واقع به ستایش خداوند پرداخته‌ایم چرا که خداوند این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را در انسان‌های مختلف قرار داده که الان ما بخواهیم از وی تعریف و تقدیر کنیم.

ناصری افزود: در صورتی که ما دین و خدا را در زندگی نداشته باشیم، در گمراهی وضلالت به سر می‌بریم و نمی‌توانیم به کمال و رستگاری دست پیدا کنیم.

رئیس شورای حوزه‌های علمیه یزد تصریح کرد: امروز دشمن به وسیله فضاهای مجازی به دنبال خارج کردن دین از زندگی مردم ایران است و در ارتباط با انحراف جوانانمان تلاش می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.