سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن به انتقاد از داور مسابقه با بارسلونا بعد از شکست سنگین برابر بارسلونا پرداخت.

امری: داور به سود بارسلونا سوت می زد/ ظرف چند دقیقه همه چیز را باختیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، پاری ‌سن‌ ژرمن در حالی که در بازی رفت توانسته بود با چهار گل بارسلونا را شکست دهد در بازی برگشت حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه‌ پر گل شش بر یک شکست خورد تا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.

اونای امری، سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا با ناراحتی از نتیجه‌ کسب شده در این مسابقه به شدت از عملکرد داور مسابقه انتقاد کرد و گفت‌: وقتی ما بازی را آنالیز کردیم فهمیدیم که چه فرصت بزرگی را از دست دادیم. در نیمه اول بازی اشتباهی را انجام دادیم‌ و نتوانستیم بارسلونا را تحت فشار قرار دهیم. اصلا انگار با توپ کاری نداشتیم. مدافعان ما در این بازی خیلی عقب بودند و این باعث شده بود تا بازیکنان بارسا پیش روی کنند و موقعیت‌های زیادی را خلق کنند. روی دو گل نخست اشتباه کردیم و همین باعث شد نیمه اول ضعیفی د اشته باشیم. با این حال در نیمه دوم آرام تر شدیم و نمایش بهتری داشتیم ، حتی چندین موقعیت گل هم داشتیم که آن را از دست دادیم. تصمیمات داوری علیه ما بود و ما در دقایق پایانی همه چیز را از دست دادیم. بارسلونا شایسته چنین عملکردی است. همه چیز برای آنها از هیچ به دست آمد و باید خوشحال باشند. این یک تجربه بسیار بد برای من و باشگاه است که باید از آن درس بگیریم.

به نقل از ایسنا، سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در ادامه‌ گفت‌: داور دو پنالتی‌ برای بارسلونا اعلام کرد و تیم ما را کشت. البته این را قبول دارم که تیم همیشگی نبودیم. تنها دقایقی از مسابقه را خوب بازی کردیم. یک پنالتی‌ برای ما گرفته نشد و دو پنالتی‌ که برای بارسلونا گرفته شد تاثیر زیادی داشت. علاوه بر این یک فرصت مسلم گلزنی هم دی ماریا از دست داد و یک بار هم کاوانی به دیرک دروازه‌ زد. پنج ‌دقیقه ‌آخر مسابقه خیلی عجیب بود و همه چیز اتفاق افتاد. باید از این باخت درس بگیریم و تجربه بیشتری برای آینده داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.