بیرجند-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی برگزاری یادواره شهدا را بستری مناسب برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان دانست و گفت: دانش آموزان باید از شهدای دانش آموز در زندگی الگوبرداری کنند.

دانش آموزان باید از شهدای دانش آموز در زندگی الگوبرداری کنند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، غلامحسین نارمنجی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای دانش آموز بیان کرد: شهدا با نثار خون خود فرهنگی را آفریدند که‌ امروزه ما با برگزاری یادواره های شهدا ادامه دهنده آن هستیم و آن فرهنگ، فرهنگ شهادت است.
وی با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند یادآور شد: بنابراین نباید آنها را مورد غفلت قرار دهیم.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: باید نام شهدا در کشور برسر لوحه دفاتر و محیط های کاری و مجالس نصب شود.
نارمنجی با اشاره به بیانات رهبری پیرامون زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا بستری مناسب برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان است افزود: دانش آموزان باید از شهدای دانش آموز در زندگی الگوبرداری کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید این فرهنگ را پاس بدارند و فرهنگیان نیز این فرهنگ را در کلاس های درس خود نشر دهند.
نارمنجی با بیان اینکه امروزه حساسیت کار بسیار است و شناخت شهدا یکی از واجبات است گفت: خانواده شهدا باید به خودشان ببالند که این چنین فرزندانی داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.