ارومیه- وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: ایران را باید به یک کارخانه بزرگ تبدیل کنیم و سهم ایران را از بازارهای جهانی ارتقا دهیم تا جهان بیش از پیش به تولیدات ما وابسته شود.

سهم هر ایرانی در تولید ملی چقدر است؟/ جامعه «تولید گر» نیاز امروز ایران اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مرکز تولیدی پوشاک نرگس در شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: تولید کالا و انجام کار خیر آن هم به صورت جمعی هر دو نیاز ایران امروز ماست و امروز باید بتوانیم این دو مفهوم را به خوبی در بطن جامعه پیاده‌سازی کنیم چرا که فردا دیر است.

وی تصریح کرد: اکنون حدود ۵ تا ۱۰ سال بیشتر برای اینکه ایران را به جامعه تولیدگر تبدیل کنیم فرصت نداریم بنابراین باید همه ظرفیت‌های مردمی و کارآفرینی را در این مسیر به کار بگیریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امرو رعایت اخلاق و خیر رساندن به دیگران را بیش از پیش نیاز داریم و من نه به عنوان فقط یک وزیر بلکه به عنوان یک کنشگر اجتماعی معتقدم فرصت کمی برای این امور داریم بنابراین باید به سرعت و سهولت در پی تحقق این امر باشیم.

ربیعی اظهار داشت: ایران امروز به تولید اندیشه، علم، کالا و خدمات نیاز دارد و جامعه امروز ما باید با همه ظرفیت‌هایش به سمت جامعه‌ای تولیدگر پیش برود.

وی افزود: ایران را باید به یک کارخانه بزرگ تبدیل کنیم و سهم ایران را از بازارهای جهانی ارتقا دهیم تا جهان بیش از پیش به تولیدات ما وابسته شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی از سرزمینی امن برخورداریم که فرصت تبدیل شدن به قدرت اول منطقه را فراهم ساخته است.

وی تصریح کرد: هر ایرانی باید از خودش سؤال کند چه سهمی از تولید ملی دارد؟ و در حقیقت به جای این پرسش که دیگران برای ما چه کرده‌اند باید سؤال کنیم که ما چه سهمی در تولید ملی داریم؟

ربیعی افزود: دولت همه تلاش خود را برای تولید و عبور از جامعه رانتی به سمت جامعه تولیدی به کار بسته و اقتصاد مقاومتی برای دولت یک اعتقاد ملی و دینی و راه توسعه کشور است.

وی اظهار داشت: به خیر جمعی و مشارکتی در تمام عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی نیاز داریم چراکه مشارکت در کار خیر راهی ساده و شدنی دارد و امر پیچیده‌ای نیست بنابراین هر ایرانی باید به یک خیر بزرگ تبدیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.