رشتخوار -امام جمعه رشتخوار گفت:در حال حاضر رکود بر زندگی مردم حاکم شده و بحران بیکاری و گرانی مردم کشور را زمین گیر کرده است که می طلبد مسئولان کشور به رفع مشکلات مردم دغدغه داشته باشند.

مسئولان کشور نسبت به رفع مشکلات مردم دغدغه داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین،حجت ا لاسلام مهدی بهره مند در خطبه های نماز جمعه در مصلی علی ابن ابی طالب( ع)  رشتخوار اظهار داشت:مسئولان به خود آیند  که شکاف طبقاتی، فساد بانکی و تعطیلی واحد های تولیدی یکی پس از دیگری در گوشه و کنار کشور را شاهدیم و  وضعیت کنونی بخش صنعت، اقتصاد و تولید مناسب نیست.

امام جمعه رشتخوار، گشایش اقتصادی و توجه به اقتصاد مقاومتی وظیفه مسئولان دانست و گفت: مسئولان چاره ای برای حل مشکل اقتصاد، تولید و سرمایه‌گذاری با محوریت اقتصاد مقاومتی  ندارند.

وی با ذکر این که مردم مشکلات را می ببیند و لمس می کنند گفت:باید مسئولان به رفاه و معیشیت مردم توجه کنند،   که متأسفانه این صحبت ها باید از حالت شعاری خارج و عملی شود.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  سالروز تاسیس بنیاد شهید را تبریک گفت و اظهار داشت:باید یاد شهدا را همیشه زنده نگه داریم و خانواده شهدا  را تکریم کنیم.

امام جمعه رشتخوار هفته احسان و نیکو کاری را هم تبریک گفت و از مردم خواست: در آستانه سال نو به فقرا کمک کنند.

وی همچنین ۲۶ اسفند سالگرد رحلت حاج احمد آقا خمینی ره  را تسلیت گفت و خاطر نشان کرد:وی همراه امام ره و ولایت مدار و وفا دار به نظام و انقلاب بود.

حجت ا لاسلام بهره مند با تاکید بر این که تا وقتی مردم پشت سر رهبری و ولایت فقیه حرکت کنند به نظام آسیبی نمی رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.