تربت جام ـ مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام از اختتامیه مسابقات قرآنی استانی یادواره شهدای مقاومت مجتمع های شبانه روزی دخترانه و پسرانه شهرستان های فریمان، سرخس، باخرز، تایباد و اداره صالح آباد به میزبانی شهرستان تربت جام در مجتمع های فرهنگی تربیتی رافتی و جعفرنیا خبر داد .

اختتامیه مسابقات قرآنی استانی یادواره شهدای مقاومت در تربت جام

به گزارش قدس آنلاین، شیرمحمدشاکربرآبادی که صبح دوشنبه در مجتمع فرهنگی این نهاد افزود: این مسابقات استانی در چهار رشته حفظ، اذان، مفاهیم و ترتیل بحث قرآنی برگزار شد که در رشته حفظ تربت جام و باخرز به مقام های اول و دوم این رشته دست یافتند.

وی افزود: در رشته مفاهیم دختران رده سنی ۱۸-۱۲ سال  تربت جام  و رده سنی بالای ۱۸ سال  فریمان، باخرز مقام های اول تا سوم را نیز کسب نمودند.

مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام اعلام کرد : در رشته مفاهیم پسران تربت جام به مقام های اول تا سوم این رشته دست یافتند وهمچنین در رشته ترتیل پسران گروه سنی زیر ۱۲ سال تربت جام مقام اول را به خود اختصاص دادند و در گروه سنی ۱۸-۱۲ سال دختران  تربت جام مقاوم اول تا سوم و پسران باخرز و تربت جام مقام اول تا سوم را کسب نمودند و در گروه سنی بالای ۱۸ سال  دختران فریمان و تربت جام مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و همچنین در رشته اذان تربت جام به مقام اول دست یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.