مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس با طرح این ادعا که که مسکو به دنبال انجام حملات سایبری علیه احزاب سیاسی این کشورهاست، خواستار افزایش امنیت شبکه احزاب این کشور شد.

احتمال انجام حملات سایبری روسیه به احزاب سیاسی انگلیس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از رویترز، یک سازمان اطلاعاتی انگلیس از احزاب سیاسی در این کشور خواسته تا از خود در برابر حمله احتمالی سایبری هکرهای روسیه که سال گذشته نیز سعی در تاثیرگذاری بر روند انتخابات آمریکا داشته اند حفاظت کنند.

بر اساس این گزارش، مرکز ملی امنیت سایبری بریتانیا اعلام کرده که در خصوص چنین موضوعی به رهبران احزاب سیاسی این کشور هشدار داده و از آنها خواسته تا به تقویت امنیت شبکه ای خود بپردازند.

در نامه ارسال شده برای رهبران این احزاب آمده است: شما از وقایع (حملات سایبری) رخ داده در آمریکا، آلمان و نقاط دیگر مطلع خواهید شد که یادآور اعمال (احتمالی) تعرض آمیز علیه سیستم سیاسی انگلیس خواهد بود.

در ادامه این نامه آمده است: حملات علیه ساختار دمکراتیک ما فراتر نیز خواهد رفت و می تواند مشمول حملات به پارلمان، نهادهای قانونی، اتاق های فکر و گروه های فشار و همچنین حساب های ایمیل خواهد شود.

گفته می شود از زمان برگزاری کارزارهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، واشنگتن و به دنبال آن بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، روسیه را متهم به انجام حملات سایبری علیه این کشورها و تلاش برای دخالت و تاثیرگذاری در فرآیند و نتایج انتخابات خود کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.