نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از رد طرح ایجاد منطقه آزاد اقتصادی بنیاد برکت در جلسه این کمیسیون خبر داد.

مخالف کمیسیون بهداشت با طرح منطقه آزاد بنیاد برکت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، محسن قربانی در توضیح جلسه امروز (یک‌شنبه) کمیسیون بهداشت و درمان گفت: در این جلسه کلیات طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بنیاد برکت واقع در مسیر تهران-کرج مورد بررسی قرار گرفت که کمیسیون با آن مخالفت کرد. بنیاد برکت باید در جهت محرومیت‌زدایی و نه ایجاد فضای اقتصادی بدون حدود مشخص در کنار پایتخت فعالیت کند. علاوه بر آن، این موضوع باید به صورت لایحه از سوی دولت به مجلس ارائه شود.

وی بررسی طرح اصلاح یک ماده از قانون ارتقای بهره‌وری کارکنان نظام سلامت در بخش اورژانس را از دیگر موارد مورد بررسی در جلسه این کمیسیون عنوان و اظهار کرد: این طرح نیز در کمیسیون تصویب نشد؛ طرحی که در آن پیشنهاد شده بود وقت اضافه کاری فعالیت افراد حفظ شود تا بتوانند کمبود نیروهای خدماتی در بخش اورژانس را جبران کنند.

قربانی در پایان با اشاره به مخالف کمیسیون بهداشت با طرح تعیین تکلیف بیمه موسسه صندوق بازنشستگی آینده‌ساز گفت: کمیسیون بهداشت به عنوان کمیسیون فرعی این طرح را مورد بررسی قرار داد که در آن پیشنهاد شده بود صندوق آینده‌ساز با بیش از ۱۳ هزار عضو به تامین اجتماعی الحاق شده و تمامی امکانات و منابع بیمه‌شدگان را تحت پوشش قرار دهد که کمیسیون با آن مخالف کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.