۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
کد خبر: 512510

یکی از روزنامه‌های قطر پیروزی بارسلونا برابر پاری ‌سن‌ژرمن فرانسه و صعود در شرایط غیرممکن را درسی برای شاگردان فوساتی می‌داند.

نسخه بارسلونایی برای تیم ملی قطر!

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه الشرق قطر نوشته است: تیم ملی فوتبال قطر از رویارویی با ایران در بازی هفته اول دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در گروه A آسیا خوشحال است و البته مصمم به پیروزی و امیدوار به صعود. سه امتیاز این بازی می‌تواند قطر را برای نگه داشتن در رقابت‌ها امیدوار کند.

این روزنامه قطری در ادامه نوشته است: جورج فوساتی، سرمربی اروگوئه‌ای قطر روی مسائل روحی و روانی برای کسب پیروزی در  دو بازی آینده برابر تیم‌های ملی ایران و ازبکستان حساب باز کرده است. او تمام توان خود را صرف بازیابی روحیه بازیکنان قطر می‌کند و سپس نقطه اتکای او به تمرینات آماده‌سازی است. تمرکز روحی و روانی قطری‌ها می‌تواند نسخه جادویی فوساتی باشد که باعث نمایش بهتر و مطلوب بازیکنانش برابر ایران و ازبکستان و جبران شکست‌های دور رفت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برابر این تیم‌ها خواهد شد.

الشرق سپس با اشاره به بازی قطر با ایران در روز سوم فروردین ماه سال 1396 در دوحه آورده است: بازیکنان قطر باید برای جبران امتیازهای از دست رفته و با روحیه بسیار بالا از سد ایران در این بازی عبور کنند.

روزنامه قطری در خاتمه با دشوار خواندن صعود تیم ملی قطر به جام جهانی 2018 روسیه پیروزی بارسلونا برابر پاری ‌سن‌ژرمن فرانسه و صعود در شرایط غیرممکن را درسی برای شاگردان فوساتی می‌داند که با اتکا به آن می‌توانند در دیدارهای دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در گروه  A آسیا به میدان بروند.

قطر چهار امتیازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی این گروه را در اختیار دارد. در این گروه ایران با 11 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ملی کره جنوبی و ازبکستان به ترتیب با امتیازهای 10 و 9 در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.