۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 512558

خط قرمز-سعید کوشافر: انگار قرار نبود این افیون به مقصد برسد و خانه ده‌ها جوان را به آتش بکشد، ترفند جالبی بود، یک زن میانسال و یک مرد، مأموران کمتر به این خانواده مشکوک می‌شدند.

تصادف راز راننده پژو را فاش کرد

قدس آنلاین - انگار قرار نبود این افیون به مقصد برسد و خانه ده‌ها جوان را به آتش بکشد، ترفند جالبی بود، یک زن میانسال و یک مرد، مأموران کمتر به این خانواده مشکوک می‌شدند.

اما دست تقدیر آن‌ها را از مقصود پلیدشان بازداشت، پژو405 در حالی که با سرعت در جاده خواف- تایباد در حرکت بود با یک دستگاه تریلی تصادف می‌کند، سرنشین زن که آگاهانه یا ناآگاهانه مسافر این خودرو شده بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان می‌بازد و راننده که او نیز حال و روز خوشی نداشت روانه بیمارستان می‌شود.

اما راننده در بیمارستان به جای پرس و جو از زن همراهش دایم سراغ ماشینش را می‌گیرد و تلاش می‌کند بداند ماشینش کجاست آن قدر تقلا می‌کند که ماشین پارکینگ نرود و آن قدر تابلو رفتار می‌کند که مأموران به او مظنون می‌شوند.

ماشین به جای پارکینگ به نیروهای مواد مخدر تحویل می‌شود و آنها در بازرسی خودرو 10 کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف می‌کنند تا متهم 40 ساله از بیمارستان روانه زندان شود.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.