مشهد- هم‌زمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه(س)، همایش پرچم‌داران حجاب فاطمی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

همایش پرچم‌داران حجاب فاطمی در سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی با اعلام حضور دانش آموزان دختر در این برنامه گفت: هم‌زمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر همایش پرچم‌داران حجاب فاطمی در سراسر کشور به‌صورت همزمان برگزار می‌شود.

محمدتقی فخریان افزود: این برنامه همزمان در مشهد و مراکز استان‌ها روز سه‌شنبه ۲۴ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح با مشارکت دفاتر استانی معاونت امداد مستضعفان و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه در مشهد با حضور ۵ هزار نفر از دانش‌آموز دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول از تمامی مدارس مشهد با تجمع در حرم مطهر رضوی و اقامه نماز ظهر به امامت آیت‌الله علم الهدی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه مشهد مقدس برگزار می‌شود.

فخریان گفت: هم‌زمان با مشهد در تمامی مراکز استان‌ها با حضور ائمه جمعه، ‌ هدایای چادر از سوی بارگاه مقدس رضوی اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ برنامه‌های فرهنگی ریحانه در ایام فاطمیه تا میلاد حضرت زهرا(س) به همت سازمان فرهنگی و مشارکت تمامی نهادهای آستان قدس رضوی با هدف تبیین هویت زن مسلمان مبتنی بر سیره عملی حضرت زهرا(س) در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.