۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
کد خبر: 513040

کشته شدن نوجوان ۱۷ ساله و مرگ رازآلود پیرمردی ۷۵ ساله در مشهد، روز گذشته را به روزی پرکار برای قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان جنایی تبدیل کرد.

قتل جوان ۱۷ ساله مقابل مدرسه روستایی

قدس آنلاین - به گزارش خبرنگار ما، حوالی ظهر روز گذشته در حالی که قاضی ویژه قتل عمد مشغول تحقیق و بررسی پیرامون آتش‌سوزی مرگبار در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در مشهد بود، تماس مأموران کلانتری شهید رجایی از وقوع قتل نوجوان ۱۷ ساله‌ای در مقابل مدرسه روستای مهدی‌آباد خبر داد.

دقایقی بعد با حضور قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد و کارآگاهان در محل حادثه و انجام تحقیقات و بررسی‌های اولیه با توجه به اظهارات تعدادی از شاهدان عینی مشخص شد که سه جوان موتورسوار با حمله به دانش‌آموز ۱۷ ساله‌ای در مقابل مدرسه وی را با ضربه چاقو نقش زمین ساخته و متواری شده‌اند.

در پی این حادثه و با تلاش شاهدان پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حاضر شده‌اند اما نوجوان مجروح بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو به قلبش جان باخته و تلاش آن‌ها راه به جایی نبرد.

در همین حال با دستورات ویژه قاضی احمدی‌نژاد و تلاش گسترده مأموران کلانتری شهید رجایی، با توجه به مشخصات ظاهری متهمان فراری که از سوی شاهدان عینی در اختیار پلیس قرار گرفته بود، این سه متهم در عملیاتی ضربتی و دقایقی پس از وقوع قتل دستگیر شدند. تحقیقات به منظور دستیابی به علل و انگیزه‌های نزاع منجر به قتل از سوی آنها در حال انجام است.

ادامه این گزارش حاکی است ساعتی پس از وقوع این جنایت، بازپرس ویژه قتل عمد مشهد از مرگ رازآلود پیرمرد ۷۵ ساله‌ای در منزل مسکونی‌اش در خیابان نسترن این شهر باخبر شد.

با حضور مقام قضایی و کارآگاهان در منزل متوفی، اعضای خانواده وی اظهار داشتند که پیرمرد دچار بیماری بوده و بر اثر آن دست به خودکشی زده و با وارد کردن ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش مرگ خود را رقم زده است.

آنها اضافه کردند که متوفی پیش از این نیز چند بار دست به خودکشی زده که هر بار به دلیلی موفق نشده است.

در همین حال قاضی احمدی‌نژاد ضمن صدور دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی برای انجام معاینات دقیق و تعیین علت قطعی مرگ، به کارآگاهان جنایی نیز مأموریت داد در این زمینه تحقیقات گسترده‌ای را انجام دهند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.