بردسکن- امام جمعه بردسکن در آخرین جمعه از سال ۹۵ برتحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و از مردم خواست مطالبات رهبری را از مسئولانمطالبه کنند.

مردم مطالبات رهبری را از مسئولان مطالبه کنند

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: معظم له مسایل کلیدی را در حوزه معیشت مردم،  اقتصاد مقاومتی ، اعتماد داشتن به  مردم و  کار و تلاش در جهت رفع مسایل و مشکلات مردم و اعتماد نداشتن به دشمنان را مورد تاکید قرارداد که می طلبد دولتمردان به این مهم توجه ویژه ای کنند و فرمایشات معطم له را آویزه گوش خود کنند.

 امام جمعه بردسکن  عنوان کرد:  بحث معیشت مردم باید امروز دغدغه اصلی مسئولان باشد نه اینکه عده ایی در آستانه سال نو برای نان شب خود مانده اند.

وی به نامگذاری سال اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری  سال ۹۴ و ۹۵ را  به عنوان اقتصاد مقاومتی و امسال را اقدام و عمل را به آن افزودند که باید مسئولان امر برای مردم توضیح دهند که برای تحقق این مهم چکار کردند.

وی اظهارداشت: متاسفانه عده ای از مسئولان دراین حوزه فقط به ارائه گزارش و آمار اکتفا می کنند درصورتی که باید مردم آثار اقتصاد مقاومتی را در جامعه لمس کنند. حجت الاسلام امینی افزود: مسئولان باید هر یک در حوزه کاری خود  برای مردم گره گشایی کنند نه اینکه گره ای در کار آنها بیاندازند.

وی اظهارداشت: امروز به استکبار جهانی هیچ اعتمادی نیست ولی متاسفانه عده ایی به استکبار جهانی خوشبین هستند که ضربه آنها را در برجام خوردیم.

وی به سند ۲۰۳۰ که بدون اطلاع مجلس  از آن رونمایی شد اشاره کرد و گفت:  این سند در واقع ریشه و اساس آن از سازمان ملل است  و در خدمت استکبار جهانی است.

 امام جمعه بردسکن افزود: این سند  در مقابل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که متاسفانه دولتمردان نیز این مهم را در دستور کار خود قرار داده اند.

 وی با تبریک فرارسیدن  ولادت حضرت زهرا (س) و گرامی داشت روز زن و مادر  وولادت حضرت امام خمینی (ره) بر ابعاد شخصیتی آن حضرت  پرداخت و گفت:  حضرت زهرا (س) درهمه حوزه ها سرآمد بود و برماست که به عنوان اسوه و الگوی  خود  ویژگی  آن حضرت را در زندگی  خود  نهادینه کنیم.

 وی به نقش حضرت زهرا (س) در تربیت فرزندان  اشاره کرد و گفت:  امروز متاسفانه برخی از خانواده ها در حوزه تربیت فرزندان خود احساس مسئولیت ندارند و فرزندان در این حوزه مظلوم واقع شده اند. امام جمعه بردسکن عنوان کرد: در حوزه تربیت فرزندان خانواده ها به  ۱۰ درصد وظایف خود عمل نمی کنند و دراین رابطه والدین کم کاری می کنند.

 وی از بانوان خواست در حوزه تربیت فرزندان خود به حضرت زهرا (س) اقتدا کنند و اسوه و الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام امینی  با تبریک فرارسیدن سال نو گفت: بحث خانه تکانی و نظافت از سفارشات اسلام است و دید و بازدید ها و صلحه ارحام از مواردی است که اسلام به آن تاکید کرده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از خانواده ها به لحاظ مالی در تنگناه قرار دارند از کسانی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند خواست به این خانواده ها کمک کنند.

وی همچنین از خانواده ها خواست دراین ایام از هرگونه چشم و هم چشمی و تجمل گرایی پرهیز کنند.  امام جمعه بردسکن گفت: نوروز از منظر سیاسی  در واقع تقویت هویت ملی و متحد بودن ووحدت ملی  و منطقه ای در مقابل دشمنان است که می طلبد همه ما در این راستا حرکت کنیم.

وی درپایان از تلاش های شبانه روزی نیروهای جان برکف  انتظامی در برقراری نظم و امنیت تقدیر کرد و گفت: با تیزبینی و هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان بردسکن باند حرفه ای قاچاقچیان مواد مخدر انهدام شد و مقدار ۸۱۲  کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.