قائم مقام وزیر بهداشت، پرداخت هرگونه حقوق غیرمتعارف به پزشکان شاغل در ستاد این وزارتخانه را تکذیب کرد و گفت: از طرح تحول سلامت به عنوان یکی از اصلی ترین دستاوردهای این دولت حمایت کنید.

پرداخت حقوق غیرمتعارف به پزشکان وزارت بهداشت کذب است

به گزارش قدس آنلاین دکتر ایرج حریرچی، افزود: همان طور که قبلا بارها اعلام شده است، پرداخت حقوق غیر متعارف و غیر قانونی در وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی را تکذیب می کنیم. این موضوع به طور مکرر توسط وزارتخانه و نهادهای نظارتی داخل و خارج وزارتخانه در طی یک سال اخیر بررسی شده و تاکنون مورد خلافی اثبات نگردیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت از همه افرادی که در این زمینه احتمالاتی را مطرح می کنند، درخواست کرد که موارد مورد نظر و یا مدارک احتمالی را به وزارت بهداشت و یا نهادهای نظارتی خارج وزارت بهداشت منتقل نمایند و از طرق قانونی پیش  بینی شده پیگیر موضوع باشند.

وی تاکید کرد: همه اعتبارات مربوط به پرداختی پزشکان فعال در روستاها و مناطق محروم اعم از موارد مربوط به ماندگاری و مقیمی در این مناطق مطابق مقررات مربوطه پرداخت شده و بررسی نهادهای نظارتی نشان داده که از هر گونه جابجایی در این اعتبارات خودداری شده است.

حریرچی از همه کسانی که دلسوز سلامت مردم هستند، درخواست کرد که تمام هم و غم خود در شرایط خاص کنونی را بر حمایت از دولت تدبیر و امید که از همه دولت های قبل بیشتر و موثرتر به حوزه سلامت توجه و اقدام عملی نمود و نیز بر حمایت و تقویت طرح تحول سلامت به عنوان یکی از اصلی ترین دستاوردهای این دولت متمرکز نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.