اهواز- مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۲۰ نفر و یک فوتی در روز سیزده بدر ۹۶ در استان خبرداد.

سیزده بدر در خوزستان 20 مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت

رضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه در روز سیزده بدر ۹۶ نیز ۷۲۵ نیرو اورژانس انجام وظیفه کردند، اظهار کرد: در کنار نیروها هم ۲۱۶ دستگاه آمبولانس در ۵۵ پایگاه جاده ای، ۴۰ پایگاه شهری این روز را پوشش دادند.

وی افزود: روز گذشته بیش از ۶۰ دستگاه آمبولانس در بین بیمارستان ها فعالیت کردند و سایر آن ها نیز استندبای جهت موارد بحرانی و یا احیاناً آمبولانسی دچار نقص فنی می شد، جایگزین شوند.

 مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی ادامه داد: در تماسی که مرکزهدایت عملیات بحران دانشگاه جندی شاپور اهواز(EOC) از واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در شهرستان اندیکا خبرداده شد که این اتفاق در ساعت ۳۵ دقیقه روز سیزده فروردین ماه رخ داد.

رفیعی گفت: در این حادثه نیز ۱۱ نفر دچار مصدومیت شدند که جهت اعزام آنها  اتوبوس آمبولانس استفاد شد.

وی بیان کرد: مصدومین این سانحه به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان مسجدسلیمان اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان ادامه داد: در تماس دیگری که ساعت ۹ صبح روز گذشته با این مرکز گرفته شده از واژگونی نیسانی در شهرستان باغملک-صیدون اطلاع داده شد.

رفیعی اظهار کرد: در این حادثه  ۶ نفر دچار مصدومیت شدند.  

وی ادامه داد: ساعت ۱۸ و ۲۴ دقیقه روز گذشته بر اثر برخورد دو دستگاه پراید در دو راهی شهرستان مسجد سلیمان به شهرستان لالی نیز ۴ نفر دچار مصدومیت شدند.

مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان عنوان کرد: متاسفانه یک مورد حلق آویز در ساعت ۱۸ و ۴۶ دقیقه در شهرستان مسجدسلیمان داشتیم.

رفیعی افزود: در این اتفاق  فردی که خود را حلق آویز کرده بود، جان خود را از دست داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.