بیرجند-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی گفت: نوروز امسال به ۳۰۴ حادثه دیده و در راه مانده نیز توسط هلال احمر خراسان جنوبی اسکان داده شدند.

۳۰۴ حادثه دیده و در راه مانده توسط هلال احمر خراسان جنوبی اسکان یافتند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، جواد خامسان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۲۵ اسفند پارسال تا پایان تعطیلات نوروز، ۱۳۷ مورد حادثه در خراسان جنوبی توسط امدادگران هلال احمر پوشش داده و به ۹۴۰ حادثه دیده امدادرسانی شد.

وی  افزود: ۳۲۸ نفر از حادثه دیدگان مربوط به حوادث رانندگی، ۱۳۳ نفر مربوط به سیل و آبگرفتگی، ۱۷ نفر حوادث شهری و ۵ نفر مربوط به حوادث کوهستان بودند و ۴۵۷ نفر نیز به صورت حضوری از خدمات امداد هلال احمر استفاده کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی با اشاره به کاهش ۲۸ درصدی حادثه دیدگان نوروز امسال گفت: در تعطیلات نوروز پارسال هزار و ۲۹۶ حادثه دیده توسط امدادگران هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز ۲۰۰ تیم عملیاتی هلال احمر استان با ۶۰۹ امدادگر فعالیت داشتند افزود: در این مدت ۳۰۴ حادثه دیده و در راه مانده نیز توسط هلال احمر خراسان جنوبی اسکان داده شدند.

 خامسان بیان کرد: در تعطیلات نوروز همچنین ۲ هزار و ۶۰۲ نفر از خدمات ایستگاه های سلامت، هزار و ۷۰۱ نفر از خیمه های دوستدار کودک و ۹۷۳ نفر از خیمه های نماز هلال احمر استفاده کردند و به ۳۸ هزار و ۵۴۵ نفر نیز نقشه و بروشور راهنما داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.