۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 516724

هرچند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس این روزها اختلافات زیادی با رامین رضاییان مدافع تیمش دارد ولی هردو اقدام مشترکی را انجام داده اند.

برانکو راه رامین رضاییان را رفت!

به گزارش قدس آنلاین، چند دستگی میان نظرات هواداران پرسپولیس و انتشار برخی دیدگاههای توهین آمیز در صحفه اینستاگرام سرمربی سرخپوشان،باعث شد که برانکو قسمت کامنت های صفحه مجازی اش را ببندد.

در فاصله 5 هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر و در شرایطی که پرسپولیس بخت مسلم قهرمانی است،تصمیم روشن و غیر منتظره مرد کروات باعث بروز تنش در اردوگاه این تیم شده است.

در حالیکه گروهی از هواداران پرسپولیس بر این نکته تاکید دارند که نظر نهایی را باید برانکو بدهد و از او حمایت می کنند،در سوی مقابل گروه دیگری هم هستند که معتقدند جدایی رامین رضاییان اتفاق بدی بوده است و نسبت به این موضوع رویکرد تندی از خود بروز می دهند.

پرسپولیس

در این میان مجادلات شکل گرفته در صحفه اینستاگرام رسمی برانکو که تنها راه ارتباطی مستقیم میان او و هواداران پرسپولیس است،در 24 ساعت گذشته کامنت های تند و بعضا توهین آمیزی را هم در خود دید.

اتفاقی که از طریق نزدیکان پروفسور به وی اطلاع داده شد و اینچنین بود که برانکو تصمیم گرفت از صبح امروز قسمت کامنت هایش را غیر فعال کند تا اینچنین جلوی انتشار نظرات تند گرفته شود.

این دقیقا همان مسیری است که رامین رضاییان،طرف دیگر ماجرا هم انجام داده تا کسی نتواند در اینستاگرام او مطلبی منتشر کند.

پرسپولیس

به طور حتم برانکو در روزهای آینده لحظات سختی را پشت سرخواهد گذاشت،چه اینکه او همین حالا و در صدرنشینی مقتدرانه تیمش هم باید پاسخگوی انتقادات تند افکار عمومی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.