تبریز- نجاتگران جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در جاده های استان ۱۴۴ مسافر گرفتار در برف و کولاک را نجات دادند.

۱۴۴ مسافر گرفتار در برف آذربایجان شرقی نجات یافتند

به گزارش قدس آنلاین، به دنبال ورود سامانه بارشی به استان و بارش برف همراه با کولاک از عصر یکشنبه، جمع زیادی از مسافران نوروزی هنگام بازگشت به شهرها و روستاهای خود از حرکت بازماندند که نیروهای هلال احمر بلافاصله در عملیات های مختلف اقدام به امدادرسانی و اسکان آنها کردند.
نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مستقر در پایگاه های امداد جاده ای شهید باقری یوزبند کلیبر، شهید میکائیل عزیزی اهر، شهید ابوالقاسم جعفری بیلوردی هریس، شهید رحمت الله اوهانی مرند، شهید محمدتقی اباذری و صائین سراب از شامگاه گذشته تا بامداد امروز با تمام توان به کمک خودروهای گرفتار در برف و کولاک شتافته و ضمن هدایت خودروها، ۱۴۴ تن از هموطنان را در پایگاه ها و اماکن عمومی و در بعضی از نقاط در منازل روستاییان اسکان دادند.
هلال احمر آذربایجان شرقی بسته های غذایی نیز در میان مردم گرفتار در برف و بوران توزیع کرد.
ورود سامانه بارشی از روز گذشته به آذربایجان شرقی باعث افت شدید دما و بارش برف در بیشتر مناطق شهری و روستایی این استان شده است.
شرایط جوی کنونی و سامانه بارشی تا روز چهارشنبه بر استان حاکم خواهد بود.
مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اعلام کرد: در حال حاضر تمامی جاده های مواصلاتی این استان به دلیل بارش برف و باران لغزنده بوده و در پاره ای از مناطق همراه با مه غلیظ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.