۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
کد خبر: 516942

بسته خبری "قدس"، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را اینجا بخوانید.

بسته خبری قدس/ پولی شدن تلگرام ؟

پشیمان نیستم

میزان/ ترامپ با دفاع از پیام های توییتری خود گفت: از هی چکدام از پیام‌های توییتری خود پشیمان نیستم، حتی پیام‌هایی که درباره شنود مکالمات از سوی «باراک اوباما» در روزگار مبارزه انتخاباتی بوده است.

انتقاد از «ماجرای نیمروز»

ایران آنلاین/ صادق زیباکلام، فیلم «ماجرای نیمروز» را یک کار دولتی دانست و گفت که تنها فضای اکشن جذابی برای کودکان دارد و درک و اندیشه‌ای به مخاطب درباره آن دوره تاریخی نمی‌دهد.

قدردانی نرگس کلباسی

ایسنا/ نرگس کلباسی اشتری- بانوی نیکوکار ایرانی- که روز پنجم فرودین  از سوی دادگاه تجدیدنظر «رایاگادای» هند، از اتهام به قتل تبرئه شد در توئیتر خود از محمدجواد ظریف-وزیر خارجه- و مردم ایران تشکر کرد.

سفر داماد ترامپ به عراق؟  

ایرنا/ خبرگزاری رویترز خبر داد که خبر سفر جرد کوشنر- داماد ترامپ- به عراق کذب است. بیشتر شبکه خبری سی بی اس به نقل از مقام های عراقی خبر داده بود که جرد کوشنر با رییس ستاد مشترک آمریکا به عراق سفر کرده است.

شرط رستم قاسمی

مهر/ رستم قاسمی- وزیر پیشین نفت و یک نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی- برای انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگاران گفت: اگر نامزد نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نباشم از صحنه انتخابات کنار می روم.

پولی شدن تلگرام؟  

ایسنا/ خبرگزاری صداوسیما در خبری می گوید: امکان تماس صوتی در نسخه جدید تلگرام برای ایرانیان رایگان نخواهد بود، اما پاسخ توئیتری پاول دوروف -مدیرعامل تلگرام- جالب است: در این‌باره در حال مذاکره با وزارت ارتباطات ایران هستیم و امکان دارد هزینه‌هایی به تماس‌های صوتی تلگرامی ایرانیان اعمال شود. «اقتصاد آنلاین» نیز در کانال تلگرامی اش نوشته که این خبر «دروغ ۱۳» بوده است.

ا دعای تند یک نماینده

ایلنا/ سهیلا جلودارزاده- نماینده مجلس دهم- می گوید: صدا و سیمای ما در دست یک جریان ورشکسته است که همچنان با پول‌های مفقودی دولت پیشین اداره می‌شود.

این قافله تا به حشر ...

فارس/ حسین شریعتمداری- مدیرمسوول روزنامه کیهان- در مصاحبه ای می گوید: مسوولان اجرایی کشور رفوزه شده‌اند و تنها راه چاره، کناره‌گیری آنان است وگرنه این قافله تا به حشر لنگ باقی می‌ماند.

واکنش قوچان نژاد به ترامپ 

خبر ورزشی/ رضا قوچان نژاد در مصاحبه با سایت NCR هلند می گوید: همسر من یک دو ملیتی ایرانی-آمریکایی است. با او می خواستم به آمریکا بروم و درخواست ویزای آمریکا کردم اما چون ملی پوش ایرانی بودم، به من ویزا ندادند. این اتفاقات در ۲۰۱۷ سال بعد از میلاد مسیح، فقط برای اینکه یک احمق مانند ترامپ در راس قدرت است، خنده دار است واقعا.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.