یزد- معاون وزیر صنعت گفت: همکاری مشترک بخش خصوصی و دولتی عامل اصلی موفقیت بیش از پیش کشور در حوزه‌های تولید، فروش، بازاریابی و برند سازی است.

استفاده از ظرفیت‌های بومی برای ارتقای کیفیت تولیدات  ضروری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معاون وزیر صنعت در جریان سفر یک روزه خود به استان یزد پیش از ظهر چهارشنبه از چند واحد صنعتی و تولید استان بازدید کرد.

محمدرضا فیاض اظهار داشت:  ساخت برند جهانی در کنار ارتقای کیفیت تولید امری ضروری است و در این زمینه دستگاه‌های دولتی و خدماتی، واحدهای تولیدی و صنعتی را باید حمایت کنند.
وی گفت: استفاده از ظرفیت‌های بومی به منظور ارتقای کیفیت و معرفی تولیدات داخلی ضروری است.

معاون وزیر صنعت در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی  اظهار داشت: استان یزد از جمله استان‌های پیشرو در حمایت از واحدهای تولیدی است و صاحبان صنایع باید با تعامل مشترک دستگاه های مدیریتی و خدماتی استان زمینه توسعه اقتصادی در حوزه های مختلف صنعتی و تولید را ایجاد کنند.

فیاض افزود: همکاری مشترک بخش خصوصی و دولتی عامل اصلی موفقیت بیش از پیش کشور در حوزه‌های تولید، فروش، بازاریابی و برند سازی است.

معاون وزیر صنعت گفت: مشکلات صنایع باید با تدوین و تصویب مصوبه‌های اجرایی در کارگروه تسهیل در استان‌ها برطرف شود.

گفتنی است؛ کارخانه کاشی مسعود،تولید کننده انواع لعاب با ظرفیت سه هزار تن و انواع کاشی با ظرفیت هفت میلیون و ۲۰۰ هزارمترمربع و کارخانه یزد بافت، تولید کننده نخ پنبه پلی استر با ظرفیت پنج هزار ۷۰۰ تن و پارچه سیستم پنبه‌ای و الیاف مصنوعی با ظرفیت ۵۰ میلیون مترمربع، از جمله واحدهایی بودند که معاون وزیر از آنها بازدید کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد نیز دیدار کرد و قرار است با استاندار یزد هم دیدار داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.