وزیر خارجه بحرین طی اظهاراتی اعلام کرد که ترامپ منطقه و تهدیدهای موجود از سوی ایران را که دشمن مشترک هردو کشور است از اوباما بهتر می فهمد.

ترامپ منطقه و تهدیدهای ایران را بهتر از اوباما می فهمد!

  به گزارش «قدس آنلاین»،   «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین در مصاحبه با خبرگزاری رویترز گفت: ترامپ منطقه و تهدیدهای موجود از سوی ایران که دشمن مشترک هردو کشور است را از همتای سابقش اوباما بهتر می فهمد.

وزیر خارجه بحرین با اشاره به اینکه در ابتدای هر دولتی اموری مبهم بنظر می رسند گفت: کشورش اطمینان دارد که دولت جدید آمریکا بزودی مواضع خود در سیاست خارجه را شفاف می کند.

وی افزود: ترامپ متعهد شده که با قدرت تمام با ایران مقابله کند و در سطح بین المللی برنامه هسته ای ایران را که دولت اوباما در ۲۰۱۵ به امضا رساند مورد انتقاد قرار داده و آن را کوتاه آمدن در برابر دولتی خواند که ایالت متحده آن را سردمدار تروریسم می داند.

وی در ادامه گفت: ما شاهد فهم بهتری از تهدیدهای موجود در منطقه از سوی کاخ سفید هستیم بخصوص تهدیدهایی که از جانب جمهوری اسلامی مطرح است. در سالهای گذشته سیاستی وجود داشت که معتقد بودیم که بهتر است آن را تصحیح کنند و به آنها نصیحت کردیم که تصحیح آن ضروری ست.

خالد بن احمد آل خلیفه با تکرار ادعاهای همیشگی خود در خصوص تهدیدات ایران برای منطقه و بحرین گفت: ما با یک پروژه کامل روبرو هستیم که تا زمانیکه این نظام (جمهوری اسلامی) راهی را که الان دنبال می کند تغییر ندهد متوقف نخواهد شد و آن تغییر سیطره فاشیسم دینی! به پاسخگویی به خواسته های ملتش است، بنابراین ما باید تا رسیدن به این لحظه از خودمان دفاع کنیم.

وی همچنین گفت که بحرین از عزم دولت آمریکا برای فروش ۱۹ جنگنده اف ۱۶ به بحرین طی قراردادی که به ۵ میلیارد دلار می رسد استقبال می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.