تربت جام : فرماندار تربت جام گفت : با وقوع زلزله ۶ ریشتری که صبح چهارشنبه اتفاق افتاد خوشبختانه تلفات جانی در این منطقه نداشته و فقط دربرخی روستاها بخش میانجام و بالاجام خسارات مالی بوجود آمده است .

زلزله ۶ ریشتری در تربت جام تلفات انسانی نداشت

به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین افزود: روستاهای موسی آباد، چاه مزار، گوربند، سنگ آتش، میخک، امام قلعه و باغک درحد تخریب دیوار بعضی منازل و شکستن شیشه ها خسارات مالی بوجود آمده است.

وی افزود : ستاد بحران شهرستان تربت جام  و نیروهای امدادی و پزشکی نیز در حالت آماده باش کامل جهت کمک رسانی به آسیب دیدگان احتمالی هستند.

وی درادامه اظهار داشت : باتوجه به اینکه بخش نصرآباد در مجاورت کانون زلزله اخیر که شهر سفیدسنگ بوده قراردارد تاکنون هیچ گونه صدمات انسانی گزارش نشده است وفقط چند مورد خسارات جزیی وتخریب دیوارهای قدیمی در دهستان کاریزان گزارش شده است.

فرماندا تربت جام اعلام کرد : بر اساس آخرین اطلاعاتی که تاکنون از منطقه رسیده، به ۳۱۵ واحد مسکونی در شهر و روستاها بین ۳۰ تا ۵۰درصد خسارت وارد شده، که کلیه ی نیروهای امدادی در حال بررسی و یا کمک رسانی هستند.

وی در پایان از مردم فهیم شهرستان خواست که به گزارشات غیررسمی و شایعات اعتنا نکنند و فقط از طریق رسانه های رسمی اخبار را دنبال کنند.

همچنین دانشگاهها و مدارس کلیه مقاطع در تربت جام در شیفت عصر تعطیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.