بیرجند- فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی  گفت: محور بیرجند- قاین پرتلفات ترین جاده خراسان جنوبی  درنوروز امسال بود.

محور بیرجند- قاین پرتلفات ترین جاده خراسان جنوبی  درنوروز امسال

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سردار مجید شجاع عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران تعداد متوفیان حوادث رانندگی در نوروز امسال را ۱۲ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این رقم در نوروز سال گذشته نیز، ۱۲ نفر بوده است.

وی گفت: نوروز امسال ۱۴۶ فقره تصادف در محورهای درون و برون شهری استان رخ داد که بیش از ۳۵۰ نفر مصدوم شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیشترین تصادفات را در جاده های اصلی با ۵۵ درصد اعلام کرد و افزود: عامل ۵۱ درصد تصادفات واژگونی ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

شجاع با بیان اینکه نوروز امسال تعداد سفرها در استان ۱۰ درصد افزایش یافت  بیان کرد: دوربین های تردد شمار جاده ای بیش از ۳ میلیون تردد در استان را ثبت کردند

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد کل تصادفات نوروز امسال در مقایسه با نوروز پارسال یک درصد کاهش داردگفت: در این ایام ۴۴ درصد تصادفات فوتی به محور بیرجند – قاین اختصاص دارد.

شجاع ادامه داد: پلیس راه  خراسان جنوبی هم در طرح نوروزی امسال بیش از ۳۴ هزار و ۵۱۹ برگ جریمه صادر کرد که سرعت غیر مجاز با ۱۲ هزار و ۹۵۶ مورد بیشترین تخلف حادثه ساز بوده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: ۲۶ سامانه ثبت تخلف هوشمند هم در تعطیلات نوروز روزانه ۲۵۰ راننده متخلف را شناسایی و جریمه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.