پاوه- وزیر کشور با تاکید بر مجزا شدن فعالیت کوله‌بران مرزی از قاچاقچیان فعال در این زمینه، گفت: نباید کوله‌بران را قاچاقچی نامید.

فعالیت کوله‌بران مرزی با قاچاقچیان متفاوت است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی‌فضلی به‌همراه معاونان خود در بدرورود به شهرستان پاوه با حضور در یادمان شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر کشور در محل یادمان پاوه، به نامگذاری سال«اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از موانع بزرگ بر سر راه این موضوع قاچاق است.

رحمانی‌فضلی به تاکیدات مقام معظم رهبری در مبارزه با قاچاق اشاره و بیان کرد: علاوه برکنترل جدی مرزها و معدوم کردن کالاهای قاچاق در مبادی ورودی کشور در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، با هدف ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی باید مردم با دولت همکاری داشته باشند.

وی به تلاش‌ها و اقدامات وزارت کشور درباره مسائل مرزی اشاره کرد و افزود: وزارت کشور به‌ همراه نیروی انتظامی تمامی انرژی خود را برای ساماندهی مبادلات مرزی به‌کار گرفته است.

وزیر کشور با تاکید بر مجزا شدن فعالیت کوله‌بران مرزی از قاچاقچیان فعال در این زمینه، اضافه کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید فعالیت کوله‌بران مرزی که امورات زندگی خود را از این راه تامین می‌کنند از قاچاقچیان به طور واضح مشخص شود، نباید کوله‌بران را قاچاقچی نامید.

وزیر کشور با بیان اینکه کنترل فیزیکی ورود کالا در مبادی اصلی ناچیز است، خاطرنشان کرد: کنترل کالاهای وارداتی به کشور از مبادی رسمی توسط وزارت اقتصاد و دارایی با سیستم‌های که تعبیه شده تا حدودی خوب ارزیابی می‌شود.

گفتنی است، وزیر کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی و هیأت همراه پس از گلبارن مزار شهدای شهر، به دیدار خانواده شهید فیصل حسن‌زاده رفتند این شهید بزرگوار در سال ۶۱ در مناطق عملیاتی پاوه به شهادت رسید، این خانواده بزرگوار بیش از ۱۴ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.