۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 517618

انگولو کانته، هافبک چلسی، معتقد است که هم تیمی بلژیکی اش، ادن هازارد، شایسته کسب عنوان بازیکن سال لیگ برتر است.​​​​​​​

حمایت ویژه ستاره فرانسوی چلسی از ادن هازارد

به گزارش قدس آنلاین، هازارد که دو فصل قبل این عنوان را از آن خود کرده بود، بعد از یک فصل ناامیدکننده، در این فصل بار دیگر به روزهای خوبش برگشته و با دو گلی که شب گذشته در پیروزی ۲-۱ آبی ها مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند، کمک کرد تا این تیم برتری ۷ امتیازی اش در صدر جدول لیگ برتر را حفظ کند.

کانته که فصل قبل با لسترسیتی قهرمان لیگ برتر شده بود، این فصل هم یکی از ارکان اصلی چلسی بود و خود یکی از نامزدهای کسب جایزه بازیکن سال است اما این ملی پوش فرانسوی معتقد است که هازارد شایستگی بیشتری برای کسب این جایزه دارد.

او به اسکای اسپورتس گفت:" به نظر من، آسان است که بگوییم یک بازیکن از چلسی باید بازیکن سال شود. همه ما می توانیم ببینیم که ادن هازارد چه نمایشی ارائه می دهد. او بازیکنی در کلاس متفاوت است."

اگر چلسی بتواند در ۶ دیدار از ۸ بازی باقی مانده اش به پیروزی برسد، برای دومین بار در سه فصل اخیر قهرمان لیگ برتر می شود و کانته به هم تیمی هایش هشدار داد که نباید منتظر لغزش تاتنهام و آسان شدن کار برای خودشان باشند.

" ما هنوز ۸ بازی داریم و باید در ۶ بازی پیروز شویم. تاتننهام تیم خیلی خوبی است که در حال حاضر خیلی خوب بازی می کند. هنوز کار تمام نشده و باید بجنگیم. شاید تاتنهام و لیورپول برگردند؛ بنابراین ما باید روی بازی های خودمان تمرکز داشته باشید و بازی به بازی برای قهرمانی تلاش کنیم."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.