بیرجند- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: تاکنون در روستاهای استان برای ۶۳ هزار و ۸۸۱ واحد مسکونی سند روستایی صادر شده است.

۶۳ هزار واحد مسکونی روستایی درخراسان جنوبی سند دار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از بسته شدن پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در این استان خبر داد

وی اظهار داشت:از ۲۸ شهر خراسان جنوبی، ۲۵ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد که در زمینه مسکن مهر تعداد انعقاد قراردادها ۸ هزار و ۴۱۷ واحد، اتمام سفتکاری ۸ هزار و ۲۹۶ واحد، اتمام عملیات اجرایی ۸ هزار و ۲۸۸ واحد و تعداد واحدهای افتتاح شده ۸ هزار و ۲۱۹ واحد بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی  با بیان اینکه پرونده تمام واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان خراسان جنوبی بسته شده است ادامه داد: در حال حاضر واحدهایی ساخته شده آماده واگذاری است که این واحدها با تسهیلات قرض الحسنه است.

آسمانی مقدم ادامه داد: در استان خراسان جنوبی ۹۰۴ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد که ۸۹۸ روستا قابلیت طرح هادی داشته که برای همه این روستاها تا پایان سال ۹۴ طرح هادی تهیه وانجام شده است و برای تهیه طرح دراین روستاها بیش از ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

آسمانی‌مقدم افزود: برای ۴۲۸ روستا طرح هادی تهیه شده که در صورت تخصیص اعتبارات ۱۰۰ درصدی این تعداد روستا به ۴۷۶ روستا افزایش می‌یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی  اظهار داشت: از سال ۷۴ تاکنون ۲۵۲ هزار و ۵۸۳ متر مکعب زیرسازی و خیابان‌کشی انجام شده و در راستای همکاری و مشارکت مردم در آزادسازی مسیرهای اجرایی طرح هادی روستاها هزار و ۱۳ واحد مسکونی توسط مردم عقب‌نشینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.