سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اعلام آمار و ارقام از نتایج تحقیق و تفحص مجلس تا اتمام زمان قانونی شش ماه ممنوع است، گفت: قبل از اتمام بررسی ها و زمان قانونی و اعلام گزارش در صحن علنی مجلس طبق قانون نباید اطلاعات بررسی ها را اعلام کرد.

ممنوعیت اطلاع رسانی از تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان

میرحمایت میرزاده در گفت و گو با «قدس آنلاین»، در مورد آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: طبق آئین نامه داخلی تا زمانیکه مهلت قانونی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به پایان نرسد و قبل از ارائه گزارش در صحن علنی مجلس نمایندگان حق اطلاع رسانی در این رابطه را ندارند.

وی افزود: مهلت قانونی کمیته تحقیق و تفحص از این صندوق ۶ ماه است و هنوز به اتمام نرسیده است.

این عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان یادآور شد: احتمال دارد جلسه هفتگی صندوق در روز یکشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۷ برگزار شود که در اعلام برنامه های کمیسیون روز دوشنبه اعلام شده است.

بنا بر اعلام دبیر کمیسیون آموزش مجلس در تحقیق و تفحص اخیر از صندوق ذخیره فرهنگیان سند جدیدی کشف شد که نشان می‌دهد مدیر یک شرکت‌ پتروشیمی وابسته به صندوق، در یکی از دریافتی‌های خود سالانه یک میلیارد و صد میلیون تومان حقوق گرفته است.

این در حالی است که پیش تر هم اعلام شده بود بانک سرمایه و برخی از مجتمع های پتروشیمی بخشی از دارایی های صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.