بیرجند- همرزم شهید صیاد شیرازی  گفت: شهید صیاد شیرازی افتخار ارتش جمهوری اسلامی است که برای عزت و اقتدار ایران اسلامی جانش را فدا کرد.

شهید صیاد شیرازی برای عزت و اقتدار ایران اسلامی جانش را فدا کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سردار سرتیپ دوم دربندی از همرزمان شهید صیاد شیرازی ظهر دوشنبه در مراسم  هجدهمین گرامی داشت یاد شهید صیاد شیرازی در بیرجندسالگرد شهادت این شهید که با حضور مردم و نیروهای نظامی  در مسجد امام حسین بیرجند برگزار شد، گفت: فداکاری های این شهید تنها به 8 سال دفاع مقدس خلاصه نمی شود و مجاهدت و ازخودگذشتگی  شهید صیاد شیرازی از دوران قبل انقلاب اسلامی تا پس از گذشت 10 سال از جنگ تحمیلی نیز ادامه داشت.

 وی گفت: حضور این امیر ارتش باعث ایجاد دلهره در دل دشمن شده بود که همین امر باعث شد در سال 1378 به دست منافقین و ایادی استکبار به شهادت برسد.

همرزم شهید صیاد شیرازی، رمز ماندگاری افراد بزرگی چون صیادشیرازی را داشتن فکر بلند، روحیه خدمتگزاری، پاسداری از ارزش‌های الهی و ترجیح مصالح کشور بر مصالح شخصی دانست.

امیر یوسفی فرمانده  ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی هم شهید صیاد شیرازی را عامل اصلی پیوند ارتش با مردم و انقلاب در دوران پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: وی در عملیات های مختلف از جمله فتح المبین و مرصاد با طراحی و اجرای عملیات، دشمنان را زمین گیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.