نیروهای یمنی با یک موشک بالستیک، مواضع متجاوزان در تعز را در هم کوبیدند.

حمله موشکی ارتش یمن به مواضع متجاوزان در تعز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از المنار، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک قاهر ام 2 به مرکز تجمع متجاوزان و مزدوران در المخا واقع در تعز شلیک کرد.

موشک قاهر ام 2 یک موشک بالستیک کوتاه برد است که نیروهای یمنی نخستین بار در تاریخ هشتم فروردین ماه از آن رونمایی کردند و با این موشک پایگاه هوایی ملک خالد در خمیش مشیط را هدف قرار دادند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از ابتدای تجاوز عربستان تاکنون بارها مواضع متجاوزان و مزدوران را هدف حملات موشکی خود قرار داده‌اند که در پی این حملات صدها مزدور و متجاوز کشته و یا زخمی و خسارات سنگینی به تجهیزات جنگی آن‌ها وارد آمده است.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

بر اساس آمارهای سازمان ملل، بیش از 7400 نفر در جریان جنگ عربستان علیه یمن کشته و بیش از 40 هزار نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.