تبریز- سخنگوی شورای شهر تبریز تاکید کرد: در صورتی که این قبرستان قدیمی برای شهروندان مشکل ایجاد کرده باشد شورای شهر تبریز در صورت اجازه مراجع قانونی و شرعی آماده تغییر کاربری آن به نحو احسن است.

تغییرکاربری قبرستان عمو زین الدین تبریز با اجازه مراجع شرعی و قانونی امکان پذیر است

به گزارش قدس آنلاین، سعید محدث با اشاره به پیگیری های شهروندان محله عمو زین الدین تبریز در خصوص برچیده شدن یک قبرستان قدیمی در این محله اظهار داشت: از آنجا که تغییر کاربری این گونه محل ها نیازمند استعلام و اجازه از مراجع شرعی و دینی است فلذا برای این مهم مراجع مذکور باید اجازه تغییر کاربری را بدهند.

وی افزود: در صورت اجازه مراجع دینی، از لحاظ قانونی هم باید این طرح در کمیسیون ماده ۵ مطرح شود تا مقدمات لازم برای انجام این کار هم صورت پذیرد.

سخنگوی شورای شهر تبریز تاکید کرد: در صورتی که این قبرستان قدیمی برای شهروندان مشکل ایجاد کرده باشد شورای شهر تبریز در صورت اجازه مراجع قانونی و شرعی آماده تغییر کاربری آن به نحو احسن است.

محدث همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص تجمع روز یکشنبه تعدادی از رانندگان شرکت های زیر نظر شهرداری اظهار داشت: بحث اخراج به هیچ وجه مطرح نبوده و برخی اقدامات و صحبت ها برای حل مشکل این عزیزان صورت گرفته است که در آینده به اطلاع خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.