وزیر کشور گفت: طرح جامع ساماندهی حاشیه نشینی خوزستان تدوین شد و امیدواریم این طرح به زودی در خوزستان آغاز شود.

طرح جامع ساماندهی حاشیه نشینی خوزستان تدوین شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه امروز در حاشیه جلسه شورای اجتماعی استان خوزستان با موضوع حاشیه نشینی و بحران های اجتماعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع آسیب های اجتماعی و ساماندهی آن از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری به شمار می رود و ما نیز به عنوان وزارت کشور، پیگیر این موضوع هستیم.

وی افزود: استان خوزستان و شهر اهواز در بحث حاشیه نشینی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در اولویت ما قرار گرفته است.

رحمانی فضلی بیان کرد: با حضور استاندار خوزستان و مسئولان در جلسه شورای اجتماعی مرکز و توضیحاتی که در این زمینه داده شد، طرح جامعی تهیه شد و تقسیم کار بین دستگاه‌های اجرایی مختلف صورت گرفت. 

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح، زمان بندی و منابع مالی نیز در نظر گرفته شده تا طرح در استان اجرا شود. این جلسه برای ایجاد هماهنگی میان همه دستگاه‌های برگزار شد و قرار است تمامی دستگاه‌ها، متناسب با شرح وظیفه در نظر گرفته شده، با اولویت و در نظر گرفتن منابع داخلی متناسب با وظیفه ذاتی با هماهنگی های لازم این طرح را پیگیری و اجرایی کنند. 

وزیر کشور گفت: امیدواریم سه ماه آینده که مجدد برای ارزیابی پیشرفت کار در استان حضور خواهیم داشت، اجرای طرح آغاز و مسیر خوبی را طی کرده باشد و تا پایان سال ۹۶ که گزارشی از این موضوع به مقام معظم رهبری خواهیم داد، شاهد ارائه گزارش های خوبی در سه استان الگوی اجرای طرح یعنی سیستان و بلوچستان، خوزستان (شهر اهواز) و خراسان رضوی (شهر مشهد) باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.