شیراز- نماینده ولی فقیه در استان فارس با انتقاد از حضور افراد مختلف با سنین متفاوت و خارج از شان ریاست جمهوری اظهار داشت: ثبت نام ریاست جمهوری به چهارشنبه بازار شباهت دارد.

ثبت نام ریاست جمهوری به چهارشنبه بازار شباهت دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله اسد الله ایمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به وضعیت نام نویسی در انتخابات تاکید کرد: وضعیت ثبت نام ریاست جمهوری به چهارشنبه بازار تبدیل شده و برخی نیز آن را نشان از آزادی می دانند در حالیکه این حرکت مسخره کردن است.

وی تاکید کرد: اینگونه حرکت ها بهانه به دشمن دادن و برهم زدن آرامش در کشور است زیرا ریاست جمهوری دومین مقام رسمی کشور و اولین مقام اجرایی است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: این حرکت ها باعث ضعیف شدن شورای نگهبان و بر هم زدن آرامش مردم می شود و برخی هم که قرار نبوده وسوسه می شوند و ثبت نام می کنند.

آیت الله ایمانی به وضعیت شوراهای شهر و روستا در فارس اشاره کرد و گفت: مگر قرار است در شوراها چه حرکتی انجام شود که ۱۸ هزار نفر نام نویسی کردند.

وی تاکید کرد: اگر خدمت کردن است که برای رسیدن به این مهم باید در شورا زحمت کشید و پاسخگو بود اما اگر برای رفتارهای دیگر است که ما نمی دانیم

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: ۴ سال خدمت کردن به مردم که تا این اندازه دست و پا زدن ندارد که قومیت ها گروه تشکیل دهند، جناح های سیاسی فعالیت کنند و محلات نیز ورود کنند.

وی تاکید کرد: آمریکا مانع فعالیت خود را در وجود نظام جمهوری اسلامی می داند و به همین دلیل از تمامی موقعیت ها برای مداخله و ضربه زدن استفاده می کند.

وی تصریح کرد: امروز هم در حال فضاسازی برای انتخابات است و دستورالعمل هایی نیز برای نوکران خود فرستاده است که همگان باید مراقب این فعالیت ها باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.