بیرجند_ دبیر کل شورای عالی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یک سوم مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است گفت: خیرین در امر مدرسه سازی باید هدف جاری آموزش و پرورش را در نظر بگیرند.

 یک سوم مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهدی نوید ادهم صبح شنبه در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی در بیرجند بیان کرد: یک سوم مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

وی اظهار داشت: در طول سالیان گذشته ثقل اصلی فعالیت های آموزش و پرورش انتقال معلومات و دانش بوده که در شرایط کنونی تغییر یافته است.

دبیرکل شورای عالی وزارت آموزش و پرورش افزود: در عصر کنونی سخن از تحول بنیادین به میان آمده و باید بچه ها را برای خوب زیستن آماده کنیم.  
نوید ادهم تصریح کرد: دانش آموزان برای خوب زیستن نیازمند معلومات و اطلاعات بیشتری هستند.
وی از فعالیت ۱۰۶ هزار مدرسه در سطح کشور خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۳ هزار مدرسه زیر ۵۰ نفر و ۳۰ هزار مدرسه نیز در روستاها هستند.
دبیرکل شورای عالی وزارت آموزش و پرورش گفت: خیرین در امر مدرسه سازی باید هدف جاری آموزش و پرورش را در نظر بگیرند.
نوید ادهم تصریح کرد: مدرسه ای که خیرین می سازند مانند ظرفی است که فعالیت ها در آن انجام می شود بنابراین باید بین ظرف و مظروف تناسبی برقرار باشد.
وی یادآور شد: در عصر حاضر سخن از تحول بنیادین به میان آمده و باید بچه ها را برای خوب زیستن آماده کنیم.
نوید ادهم تصریح کرد: دانش آموزان باید در محیط مدرسه به لحاظ مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اقتصادی، سیاسی، علمی و فناوری تربیت شوند.
وی با بیان اینکه باید به سمت مدرسه ای برویم که به لحاظ فناوری، فیزیکی و تجهیزات به روز باشند خاطرنشان کرد: از خیرین خواستاریم بعد از امر مدرسه سازی ما را در زمینه هزینه های جاری و تجهیز نیز مساعدت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.