بجنورد- مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی از بهره برداری ۱۱ مدرسه با کمک خیرین در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در استان خبرداد.

۱۱ مدرسه با کمک خیرین در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

ابوالقاسم بابایی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: ۵ مدرسه با حمایت خیرخالق منصور عباسی در شهرستانهای رازو جرگلان و مانه و سملقان با اعتبار ۲ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که از این مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان کمک خیر و مابقی اعتبارات دولتی است.

وی اظهارداشت: در حال حاضر یک آموزشگاه دوکلاسه در روستای آیرقایه واقع در شهرستان راز و جرگلان کلنگ زنی و یک مدرسه ۶ کلاسه در همین روستا به بهره برداری رسیده است و مابقی مدارس تا مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

بابایی افزود: همچنین با حمایت جمعی از کارآفرینان اتاق بازرگانی ایران و با همکاری موسسه مهر گیتی احداث ۴ مدرسه در استان دردست اجرا و ۲ مدرسه افتتاح شده است.

وی ادامه داد: ۲ مدرسه درشهرستان راز و جرگلان ، یک مدرسه در بجنورد، ۲ مدرسه در مانه و سملقان و یک مدرسه در شهرستان گرمه است.

وی یادآور شد: این مدارس با دو میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری خواهد رسید که از این مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان آورده خیر و مابقی اعتبارات دولتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.