بیرجند- مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه سال گذشته ۹۶ هزار و ۲۶۰ مأموریت خدمات فوریت‌های پزشکی در استان انجام شد گفت: از این تعداد ۳۶ هزار و ۷۷۷ مأموریت شهری و ۳۲ هزار و ۴۸۳ مأموریت جاده‌ای بوده است.

بیش از ۳۲ هزار مأموریت اورژانس جاده‌ای در خراسان جنوبی انجام شد/ افزایش ۷.۶ درصدی تعداد مأموریت های اورژانس

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی دلخروشان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: اورژانس خراسان جنوبی با بهره‌گیری از ۲ پایگاه اورژانس هوایی، ۶۰ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، ۶۷ دستگاه آمبولانس فعال، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴۰۰ تکنسین فوریت‌های پزشکی، به صورت شبانه روزی به مردم خدمات اورژانسی ارائه می دهد.

 وی با بیان اینکه سال گذشته تعداد مأموریت‌های اورژانس خراسان جنوبی ۷.۶ درصد افزایش داشته است یادآور شد: در این راستا سال ۹۵ اورژانس خراسان جنوبی طی ۹۶ هزار و ۲۶۰ ماموریت، خدمات فوریت‌های پزشکی را به ۷۱ هزار و ۲۵۶ نفر ارائه کرد که نسبت به سال ۹۴، ۷.۶ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه سال گذشته ۷۱ مورد زایمان اورژانسی توسط کارشناسان این مرکز با موفقیت انجام شد افزود: همچنین در این مدت ۱۷ نفر از افرادی که تحت احیا قلبی ریوی پیشرفته قرار گرفته بودند نیز با وضعیت مناسب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

دلخروشان با بیان اینکه سال گذشته ۹۶ هزار و ۲۶۰ ماموریت خدمات فوریت‌های پزشکی در استان انجام شده است اظهار داشت: در این ماموریت‌ها ۱۶ هزار و ۱۷۶ نفر توسط کارشناسان اورژانس استان در محل درمان شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۳۹ هزار و ۷۲۵ نفر نیز برای ادامه درمان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان اعزام شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از لحاظ نوع مأموریتها ۶۲ هزار و ۱۶۰ ماموریت غیر ترافیکی و ۷ هزار و ۱۰۰ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

دلخروشان با بیان اینکه سال گذشته ۳۶ هزار و ۷۷۷ ماموریت شهری بوده است یادآور شد: همچنین در این مدت ۳۲ هزار و ۴۸۳ ماموریت نیز جاده‌ای بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.