تربت جام ـ رئیس هیات ورزش همگانی تربت جام گفت: متاسفانه ورزش همگانی به جایگاه واقعی خود در سطح ادارات و در بین کارکنان دولت نرسیده است.

ورزش همگانی در تربت جام به جایگاه واقعی خود نرسیده است

آرش عبدالکریم احمدی در گفت وگو با قدس آنلاین تصریح کرد: علی رغم این که در کارگروه ورزش شهرستان تصویب و تاکید گردیده که با همکاری شهرداری هر روز صبح ورزش همگانی در بوستان معلم شهرستان راه اندازی گردد ولی علی رغم فراهم کردن زیرساخت ها متاسفانه کارکنان ادارات از این حرکت استقبال ننموده و این در حالی است که هر روز صبح در پارک گلها ۲۰۰ نفر از بانوان شهرستان زیر نظر مربیان مجرب هیات همگانی به ورزش صبحگاهی می پردازند.

رئیس هیات ورزش همگانی همچنین خاطر نشان کرد: ورزش همگانی شهرستان تربت جام به پیروی از کمپین کشوری در رابطه با اجرایی شدن سه شنبه های بدون خودرو اقدام کرد و چندین هفته این برنامه را در روزهای سه شنبه در شهرستان انجام گرفت که متاسفانه به دلیل استقبال کم و از طرفی فرا رسیدن فصل سرما تعطیل گردید که البته مطمئناً با شروع سال جدید این برنامه مجدد با همکاری هیات دوچرخه سواری شهرستان برگزار خواهد شد.

آرش عبدالکریم احمدی اظهارداشت : از مسئولین انتظار داریم که با شروع برنامه به کمپین سه شنبه های بدون خودرو بپیوندند تا همه کارکنان ادارات در روزهای سه شنبه هر هفته بدون خودرو به محل کار خود بروند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.