اصفهان- رییس سازمان حج و زیارت استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به فراهم شدن مقدمات سفر حج تمتع سال جاری، افرادی که دارای های ثبت نامی حج تمتع تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۸۵ می باشند، جهت واریز مبلغ علی الحساب هزینه سفر خود اقدام کنند.

واجدین شرایط تشرف به حج تمتع  منتظر اعلام اسامی کاروان ها باشند

علی زاهدی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین افزود: واجدین شرایط با در دست داشتن اصل قبض ودیعه گذاری بانکی، اصل شناسنامه و اصل کارت بانکی به یکی از شعب ملی در سراسر استان مراجعه و پس از واریز وجه، رسید را نزد خود تا زمانی که اسامی کاروان های اعزام کننده اعلام شود، نگه دارند تادر زمان مقرر با آن رسید مراجعه و ثبت نام خود را قطعی کنند.

وی تصریح کرد: مبلغ پیش بینی شده برای واریز مبلغ علی الحساب هزینه سفر تا سقف مبلغ ۱۰ میلیون تومان با احتساب اصل مبلغ واریزی که یک میلیون تومان بوده و سودی که طی این چند سال به آن تعلق می گیرد، می باشد.

رییس سازمان حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به گذرنامه واجدین شرایط تشرف به حج امسال، اظهارکرد: با توجه به اینکه متقاضیان اعزام باید دارای گذرنامه انفرادی با حداقل اعتبار تا تاریخ ۵ اسفندماه ۹۶ باشند، اگر متقاضیان گذرنامه ندارند یا تاریخ اعتبار گذرنامه آنها تا زمان یادشده نیست، در اسرع زمان با مراجه به دفاتر خدمات پلیس +۱۰ نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: اسامی و مشخصات کاروان ها و هزینه قطعی سفر به حج تمتع امسال پس از اجاره کامل مکان های اقامت در شهرهای مکه و مدینه و تعیین سایر هزینه های حمل و نقل و هواپیمایی از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.