سرمربی آلمانی لیورپول از پیروزی تیمش در بازی برابر وست برومویچ به عنوان یک پیروزی سخت در لیگ برتر نام برد.

یورگن کلوپ: تصور دیگری از بازی برابر وست برومویچ داشتم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، لیورپول روز گذشته (یکشنبه) در دیداری حساس برابر تیم هشتم جدول رده‌بندی یعنی وست برومویچ به میدان رفت و توانست با گل سه امتیازی فیرمینو برزیلی سه امتیاز ارزشمند را به اندوخته‌های خود ‌اضافه کند.

یورگن کلوپ بعد از پیروزی تیمش در نشست خبری گفت‌: پیروزی برابر وست برومویچ یکی از سخت‌ترین پیروزی‌های ما در لیگ برتر این فصل بود. بازی برابر این تیم در خانه حریف به هیچ وجه کار آسانی نیست و ما این سختی را امروز به طور کامل درک کردیم. یک نفر از من پرسید تیمت چه نتیجه‌ای را باید کسب کند تا شما خوشحال باشید. گفتم بعد از ۸۶ ‌دقیقه اگر تیمم چهار بر صفر پیش باشد خوشحال هستم و دیگر استرس و اضطرابی نخواهم داشت. خوشحالم  که این بازی را با برد به پایان بردیم. حریف روی ضربات شروع مجدد با برنامه کار می‌کرد. آنها بازیکنان خوب زیادی در اختیار داشتند که فیزیکی بازی می‌کردند. همین کار ما را سخت می‌کرد. با تمرکز بسیار بالا  در زمین حاضر شدیم. اگر به بازی دقت کرده باشید، می‌بینید فرصت‌های بسیار بسیار کمی  به حریف دادیم و بازی در اختیار ما بود. با شایستگی توانستیم برنده این مسابقه باشیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه‌ گفت‌: فکر نمی‌کنم که کار دیوانه واری را انجام دادیم ولی خیلی خیلی خوشحال هستیم چون سه امتیاز دیگر کسب کردیم. قبل از این که به اینجا بیاییم، ۶۳ امتیاز داشتیم. در حال‌ حاضر ۶۶ امتیاز داریم و این عدد تا هفته‌ آینده برای ما خوب است. هفته‌ آینده نیز باید تلاش کنیم جمع امتیازاتمان را به ۶۹ برسانیم. فکر می‌کردم در این بازی به مشکل می‌خوریم چون شرایط برای ما خیلی پیچیده شده بود ولی اطمینان دارم این روند را در ادامه‌ فصل و بازی‌های مهم پیش‌رو هم خواهیم داشت تا بتوانیم بهترین نتیجه‌ ممکن را کسب کنیم.

لیورپول چند هفته‌ای است که در لیگ برتر انگلیس نتایج خوبی گرفته است و در حال حاضر در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. البته منچسترسیتی و منچستریونایتد که پشت‌سر آنها قرار دارند، به ترتیب یک و دو بازی عقب افتاده دارند. لیورپولی‌ها هفته‌ بعد در خانه باید برابر کریستال پالاس میدان برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.