نیشابور-تجهیزات پزشکی جمع آوری شده در سوئیس از خیرین و بیمارستان‌های شهر زوریخ برای کمک به بیمارستان‌های دولتی نیشابور آماده بارگیری به سمت ایران است.

تجهیز پزشکی بیمارستان‌های نیشابورتوسط خیران سوئیسی

به گزارش قدس آنلاین، رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور اظهارکرد: دکتر احمد شمس شرق یکی از اعضای خانواده شمس شرق که کمک مالی برای ساخت مرکز پزشکی ناباروری و سلامت مادر و جنین در نیشابور را تقبل کرده‌اند به همراه سه عضو دیگر از خانواده خود و دو نفر از اعضای هیئت امنای مرکز پزشکی ناباروری و سلامت مادر و جنین در نیشابور حضور یافتند.
دکترمحسن عظیمی نژادگفت:در این دیدار دکتر احمد شمس شرق اعلام کرد تجهیزات پزشکی جمع آوری شده در سوئیس از خیرین و بیمارستان‌های شهر زوریخ برای کمک به بیمارستان‌های دولتی نیشابور آماده بارگیری به سمت ایران است.
وی خاطرنشان کرد: قسمت عمده این تجهیزات پزشکی از بیمارستان خصوصی آقای دکتر شمس در شهر سنت گالن سوئیس است که برای کمک به شهروندان نیشابوری به صورت رایگان به بیمارستان‌های نیشابور اهدا خواهد شد.
عظیمی نژاد مقدار این تجهیزات پزشکی را حدود یک تریلی اعلام و ابراز امیدواری کرد این تجهیزات مورد استفاده پزشکان نیشابور در بیمارستان‌های حکیم و ۲۲ بهمن قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.