خط قرمز- کاهانی مقدم: زن و مرد جوانی که مرتکب سرقت‌های سریالی از منازل مسکونی غرب مشهد می‌شدند با تلاش و تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس دستگیر شدند.


35 فقره سرقت از منازل غرب مشهد در کارنامه سیاه زن و مرد جوان

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح چگونگی شناسایی و دستگیری این سارقان به خبرنگار ما گفت: از چندی قبل و به دنبال دریافت گزارش‌های متعدد از سرقت منازل مسکونی و آپارتمان‌های واقع در منطقه قاسم‌آباد و حوالی بلوار میثاق مشهد، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و اکیپی از کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی این شهر عهده‌دار رسیدگی به آن شدند.

سرهنگ حمید رزمخواه اضافه کرد: این کارآگاهان با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند و پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس در محل‌های احتمالی تردد و فعالیت سارقان، به زن جوانی مشکوک شده و او را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل مسکونی این زن جوان که با هماهنگی مقام قضایی انجام شد، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه، از جمله 15 دستگاه تلویزیون «ال سی دی» و «ال ای دی»، لپ تاپ، آبگرمکن، لوله و لوازم بهداشتی و قطعات خودرو کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به کشف این مقدار اموال مسروقه، زن جوان بار دیگر مورد بازجویی‌های علمی و پلیسی قرار گرفت که به ارتکاب سرقت با همدستی مرد 31 ساله‌ای اعتراف کرد.

به دنبال این اعترافات همدست وی نیز در عملیاتی غافلگیرانه به دام افتاد و به پایگاه غرب آگاهی مشهد انتقال یافت. این دو متهم سپس در بازجویی‌های انجام شده به سرقت از 28 منزل مسکونی واقع در محدوده قاسم آباد، بلوار الهیه، مجیدیه و امیریه اعتراف کردند.

سرهنگ رزمخواه با بیان اینکه هفت فقره سرقت منزل دیگر که توسط متهمان انجام شده نیز در حال بررسی است، اضافه کرد: در این پرونده تاکنون 15 مالخر اموال مسروقه در نقاط مختلف شهر مشهد شناسایی و دستگیر شده‌اند و مقادیر زیادی اموال مسروقه نیز از آنان به دست آمده است که تحقیقات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.