۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
کد خبر: 520717

خط قرمز: جوان شیادی که با معرفی خودش به عنوان تبعه خارجی اموال مسافران کشورهای عرب زبان در مشهد را سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

دستگیری شیادی که توریست‌های عرب را غارت می‌کرد

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: دستگیری این سارق 34 ساله از اسفندماه سال گذشته و به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت از چند مسافر خارجی که به مشهد آمده بودند، در دستورکار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: تحقیقات و بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که عامل این سرقت‌های فریبکارانه، با معرفی خود به عنوان تبعه خارجی، با مسافران و توریست‌های کشورهای عرب زبان طرح دوستی ریخته و پس از خوراندن آبمیوه، دوغ یا مواد خوراکی آلوده به مواد بیهوشی، اموال آنان را به سرقت می‌برد.

وی تصریح کرد: در همین راستا تیم‌های دایره آگاهی کلانتری شهید آستانه پرست مشهد پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس در هسته مرکزی شهر، این متهم 34 ساله را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی پس از انتقال به کلانتری و بازجویی‌های انجام شده به پنج فقره سرقت از توریست‌های خارجی به وسیله مواد بیهوشی اعتراف کرد که تحقیقات بیشتر از او در حال انجام است.

رئیس پلیس مشهد در ادامه همچنین از دستگیری دو سارق حرفه‌ای 40 و 44 ساله که دارای سوابق کیفری هستند و به موادمخدر اعتیاد دارند، خبر داد و گفت: این دو متهم در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی باطری خودروها در محدوده خیابان‌های کوهسنگی، حکیم نظامی و بهار مشهد اعتراف کرده‌اند.

وی گفت: این متهمان که توسط کارآگاهان کلانتری جهاد دستگیر شده‌اند، در ادامه اعترافات خود مدعی شدند که باطری‌های مسروقه را به قیمت 40 هزار تومان به دو نفر مالخر فروخته‌اند.

سرهنگ بوستانی با بیان اینکه از این متهمان 22 عدد باطری خودرو کشف شده است، افزود: تلاش و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسروقه و نیز کشف سایر سرقت‌ها و جرایم احتمالی متهمان همچنان ادامه دارد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.