مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیانت، مسائل اعتقادی و فناوری صلابت و قدرت فراوانی یافته و توانسته به پویایی کامل و اقتدار دست یابد، گفت این اقتدار برای حفظ نظام اسلامی ذخیره ای است که بالاتر از هر عبادتی می باشد و باعث سرافرازی ارتشیان در دنیا می شود.

اقتدار نظام اسلامی باعث سرافرازی نیروی ارتش در دنیا می شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندهان قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مشهد در آستانه ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش اظهار کرد: فرمان امام خمینی(ره) که ارتش را نیروی مردمی در کنار انقلاب دانست باعث شد ارتش از همان آغاز انقلاب به پویایی کامل برسد و از این نظر ۲۹ فروردین سرآغاز سند ملی شدن ارتش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: اگر امام خمینی(ره) در آغاز انقلاب با اقتداری که داشت از ارتش حمایت نمی کرد امروز ارتش وجود نداشت.

وی ادامه داد: نظام شاهنشاهی با گماشتن افراد گزینش شده ارتش را در مقابل مردم قرار داده بود اما ارتش از اول انقلاب تاکنون یک جریان پویا بوده که ارتش جمهوری اسلامی ایران را از دیگر ارتشهای جهان متمایز می کند.

امام جمعه مشهد گفت: ارتش با فرماندهان متدین و مومنی که دارد باعث شده در صورت بازنشستگی یک فرمانده، فرمانده مقتدر دیگری وارد میدان شود و از این جهت افرادی که دغدغه نظام و استواری آن را دارند نگران ادامه روند اقتدار ارتش نمی شوند.

وی افزود: ارتش با داشتن نیروهای آماده، ایثارگر و متعهد به رهبری به عنوان پایگاهی مطمئن برای لحظات سخت است و در شرایط حساس کنونی برای قدرتمندتر کردن این نظام نیروهای مسلح و مخصوصا ارتش باید توان خود را در زمینه های مختلف در اوج نگه دارند.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: پیشرفت نظام اسلامی کاملا قابل احساس است و دشمنان نظام به درماندگی افتاده اند. این نظام به برکت انقلاب اسلامی به اقتدار بین المللی خوبی دست یافته که نشانگر توجه امام عصر(عج) می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.