بجنورد-مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی بر هدفمند بودن برنامه های آموزشی و فرهنگی تبلیغی مدارس تاکید کرد و گفت: برنامه ها باید توان و مهارت کار طلبگی را افزایش دهد تا طلبه روز به روز بتواند توانمندی خدمت رسانی بیشتری را در عرصه های گوناگون داشته باشد.

برنامه های آموزشی و فرهنگی تبلیغی مدارس باید هدفمند شوند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از حوزه علمیه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ سالاری مکی در جمع مدیران مدارس علمیه استان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام امتحانی، مدیران و مسئولین آموزش مدارس با برنامه‌ریزی و مشاوره تحصیلی مناسب  شرایط مطلوبی را برای حضور مفید طلاب  در آزمونهای پایان سال  فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیران مدارس علمیه استان باید هدایت تحصیلی طلاب را در تابستان جدی بگیرند، افزود: در این راستا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان نیز جهت برگزاری دوره های دانش افزایی، مهارتهای تبلیغی و کارگاههای تربیت مبلّغ در زمینه سبک زندگی اسلامی ، اقتصاد مقاومتی ،کار باکودک و نوجوان ، فضای مجازی و.. در مدارس آمادگی دارد.

وی همچنین با اشاره به فعالیتها و اقدامات تحولی حوزه علمیه خراسان در سال گذشته در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری گفت: انتظار است درباره  گفتمان حوزه انقلابی ،اندیشه و عمل،  اساتید بزرگوار حوزه با دقّت و ظرافت در قالب هیئت های اندیشه ورز در مدارس طرحهای  تحولی که در کار آمدی و تاثیر گذاری روند تربیتی طلاب تاثیر گذار باشد ارائه کنند.

 وی بابیان اینکه حوزه علمیه خراسان شمالی در سال گذشته نیز علاوه بر فعالیتهای خلاقانه و عمومی مدارس ، ۳۵۸ اقدام آموزشی، فرهنگی، بصیرتی و پژوهشی را داشته است ، خاطرنشان کرد: باید با رویکرد جهادی در عرصه های علمی، فرهنگی و پژوهشی، کیفیت و کمیّت برنامه ها در سال جاری  با تلاش همه همکاران ، مسئولین، اساتید و طلاب ارتقاء مطلوبی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.