نماینده رئیس جمهور در امور توانمند سازی زنان سرپرست خانوار گفت: از بانوان کار آفرین با اعطاء تسهیلات وآموزش مهارت حمایت خواهد شد.

حمایت از بانوان کار آفرین با اعطاء تسهیلات و آموزش مهارت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، زهرا بنیانیان در جلسه بانوان کارآفرین که ظهر امروز در فرمانداری قدس برگزار شد، طی سخنانی گفت: باید حمایت خود از بانوان کارآفرین را افزایش دهیم، چرا که فقط از این طریق می توانیم به پیشرفت آنها کمک کنیم.

وی افزود: یک طرح آزمایشی اجرا خواهد شد که طی آن بانوان علاقمند و کار آفرین ثبت نام کرده و آموزش های کسب و کار و مهارت زندگی را خواهند دید و برای ورود به بازار و راه اندازی یک کار مفید آموزش خواهند دید.

نماینده رئیس جمهور در امور توانمند سازی زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: افراد آموزش دیده در این طرح در ادامه از طریق استعداد یابی هدایت  به سمتی که به درآمد پایدار برسند هدایت خواهند شد و سپس تسهیلاتی به این عزیزان تعلق خواهد گرفت تا بتوانند گوشه ای از مشکلات خود را رفع کرده و در کسب و کاری که راه انداختند موفق باشند.

در ادامه جلسه نیز فاطمه مقدم، سرپرست امور بانوان فرمانداری قدس طی سخنانی از بررسی نقاط قوت و ضعف بازار برای حضور پرشور بانوان خبر داد و گفت: بازارچه هایی برای ارائه محصولات تولیدی بانوان کار آفرین قدس راه اندازی می شود.

وی اضافه کرد: در این بازارچه محصولات هنری، فرهنگی، صنایع دستی، گل و گیاه، کترینگ و خیاطی ارائه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.