اهواز- مدیرپروژه بیمارستان۹۶ تخته شهرستان باغملک از بهره برداری بیمارستان درحال ساخت این شهرستان تا پایان امسال خبرداد.

پایان امسال بیمارستان ۹۶تخته باغملک به بهره برداری می رسد

سعید ایزد یار درحاشیه بازدید استاندارخوزستان از این پروژه که امروز پنجشنبه انجام شد درگفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین بابیان اینکه این پروژه از سال ۸۸ کلنگ زنی شده است اظهار کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ساخت بیمارستان ۷۰ درصد بوده و تاکنون نیز ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: بدون تجهیزات برای تکمیل این پروژه نیز ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرپروژه بیمارستان۹۶ تخته شهرستان باغملک عمده ترین مشکلات تاخیر در تکمیل پروژه را ورود پروژه به سال های افزایش قیمت ارز و تهیه زمین عنوان کرد و گفت: ان شاء الله تا پایان امسال شاهد افتتاح بیمارستان این شهرستان خواهیم بود.
ایزدیار در خصوص دادن اعتباری ۱۶ میلیارد تومانی از منابع دولتی استانداری خوزستان به این پروژه بیان کرد: باید پیگیر ی ها انجام، تا این اعتبار به پروژه تزریق شود.
وی بااشاره به اینکه این پروژه برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی کرده است عنوان کرد: این بیمارستان  دارای ۹۶ تخت بستری است و با تخت های اوژانس، ای سی یو، سی سی یو و دیالیز ۱۴۰ تخت خواهد رسید.
مدیرپروژه بیمارستان ۹۶تخته باغملک شاخصه ای این بیمارستان را می توان به راه مواصلاتی بین خوزستان و اصفهان که در واقع جاده ایذه و باغملک یکی از خطرناک ترین و پرحادثه است گفت: این بیمارستان می تواند خدمتی بزرگی در زمان حوادث و بحران ها بر مردم نیز انجام بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.