یزد - مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از افتتاح چهار بیمارستان در نقاط محروم کشور در سالجاری خبر داد و گفت: این بیمارستانها در اهواز، ایلام ،آبادان و دزفول تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

چهار بیمارستان در نقاط محروم کشور تا پایان سال به بهربرداری می رسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیدتقی نوربخش پیش از ظهر شنبه در نشست مجمع نمایندگان استان یزد و مسئولان تشکل های کارگری این استان اظهارداشت: بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهدای کارگر یزد در آینده نزدیک راه  اندازی می شود و همچنین توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان های ابرکوه و اردکان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در سال گذشته دولت ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی خود را به این سازمان پرداخت کرده ولی هنوز به این سازمان بدهکار است.
این مسئول گفت: این سازمان در سال ۹۲ ۲۰ هزارمیلیارد تومان در بخش مستمری ها هزینه کرده ولی در سال ۹۵ این رقم به ۴۲ هزار میلیارد ریال رسید و بیش از دو برابر در این سه سال افزایش یافته و برای افزایش حقوق مستمری بگیران در دولت بخشی از عقب ماندگی های سال های قبل جبران شده اما هنوز تا رفع مشکلات بازنشستگان و پرداخت حقوق مناسب به آنان فاصله داریم.

نوربخش با بیان اینکه  یکی از وظایف این سازمان، امانتداری و صیانت از اموال و انباشت سرمایه های مردم بوده تصریح کرد: برای ۱۰ هزار میلیارد ریال اموال این سازمان در دادگاه تشکیل پرونده شده که با پیگیری محاکم قضائی ۶ هزار میلیارد ریال آن بازگشته  و پیگیری برای بازگشت این اموال ادامه دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.