اهواز _ تیم بانوان حفاری ایران بر سکوی سوم مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز جانبازان ومعلولان کشور ایستاد.

تیم بانوان حفاری ایران مقام سوم تنیس روی میز را به خود اختصاص داد

مربی تیم تنیس روی میز بانوان جانبازان ومعلولان ملی حفاری ایران در گفتگو باخبرنگار ورزشی قدس آنلاین  با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر از ششم تا هشتم اردبیهشت ماه به میزبانی بابلسر برگزار شد و اظهار کرد: در این لیگ نیز ۸۰ ورزشکار در قالب ۱۴ تیم با هم به رقابت پرداختند.
زهرا کرم زاده افزود: در پایان این لیگ نیز تیم راه سازی ۱۱۵ کرمان عنوان نخست را به خود اختصاص داد و تیم های آرمان تهران و ملی حفاری ایران نیز به ترتیب جایگاه های دوم وسوم را از آن خود کردند.
وی در ادامه اسامی بازیکنان تیم ملی حفاری ایران که از استان خوزستان شرکت کرده بودند را، مهناز امینی، مهناز حدادادی، فریده شعیبی، شیما سیاهی زاده، اعظم ترکشوند، مرضیه چینی سازی عنوان کرد و گفت: مربگیری و سرپرستی این تیم برعهده بنده و مریم کوچک وند بود.
مربی تیم تنیس روی میز بانوان جانبازان و معلولان ملی حفاری ایران بیان کرد: تیم تنیس روی میز بانوان خوزستان سال گذشته در لیگ یک حضور داشته، با حمایت های بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری و نجفی مدیرعامل فرهنگی و ورزشی این  شرکت موفق به صعود به لیگ برتر کشور شد و امسال نیز توانست برسکوی سوم ایران بایستد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.