اهواز- معاون فرماندار شادگان از برکناری تمامی سازندگان مسکن مهراین شهرستان خبرداد.

سازندگان مسکن مهر شادگان بطور کامل تغییر می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نعمت اله آلبوغبیش در دومین جلسه مسکن مهر شادگان در سالجاری با حضور مدیران استانی که در محل این فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: در اولین جلسه نیز که هفته گذشته با حضور رئیس مجمع نمایندگان خوزستان و مدیران کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل  و بقیه مسئولان شهرستان و استانی برگزار و تصمیمات لازم جهت تسریع در تکمیل پروژه اتخاذ شد.

وی دراین جلسه با تأکید بر ضرورت اجرای مصوبات جلسه قبلی مسکن مهر شادگان افزود: در جلسه قبلی مقرر شد سازندگان بطور کامل خلع ید و با معرفی دوسازنده جدید واجد شرایط توسط اتحادیه مسکن مهر شهرستان در اجرا و تکمیل تسریع شود.
معاون فرمانداری شادگان یادآور شد: دراین جلسه اتحادیه مسکن مهر شادگان با همکاری اداره تعاون شهرستان دو شرکت سازنده معرفی و مقررشد پس از انجام استعلامات لازم توسط مدیریت مسکن استان درصورت تأیید سازندگان جدید، عملیات اجرایی تکمیل پروژه مسکن مهر بزودی آغاز شود.
آلبوغبیش درادامه اظهارکرد: دستگاههای خدمات رسان آب و فاضلاب و برق و گاز که در جلسه حضور داشتند آمادگی خود را اعلام کردند که به محض درخواست اتحادیه مسکن مهر شادگان انشعابات مورد نیاز را بطور یک جا درکمترین مدت زمان ممکن به شبکه موجود وصل خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.