رشت- جانشین سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش صداقت و راستی را مهم ترین شاخصه رئیس جمهور اصلح دانست و گفت: رئیس جمهور نسبت به اعتماد مردم نباید خیانت کند و فرد اصلح در مورد حقوق‌های نجومی بی‌تفاوت نیست و نمی‌گوید هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

صداقت و راستی مهم ترین شاخصه رئیس جمهور اصلح است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی صبح دوشنبه در همایش سیاسی فرماندهان گیلان با تبریک ایام شعبانیه به ویژه امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) داشتن تجربه مدیریتی را از شاخص‌های رئیس جمهور اصلح عنوان کرد و گفت: اصالت خانوادگی از شاخص‌های مهم دیگر رئیس جمهور اصلح بوده و وقتی به قدرت رسیدند مواظب باشند قدرت سوار آنها نشود.

جانشین سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش با اشاره به اینکه رئیس جمهور نباید از تشر دشمن هراس داشته باشد، گفت: رئیس جمهور باید مانند مقام معظم رهبری استوار و اسلام‌شناس بوده و مطابق با دین ملت مدیریت داشته باشد.

وی با تصریح بر اینکه خداوند قدرت را برای اشرافی‌گری قرار نداده بلکه امانتی برای خدمت به مردم است، متذکر شد: ولایت‌پذیری از شاخص‌های مهم دیگر رئیس جمهور اصلح است و کسی که حاشیه غیرمنصفانه  به رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌زند نمی‌تواند رئیس جمهور اصلح باشد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی به راهکارهای شناخت اصلح و انتخابات تاثیرگذار اشاره کرد و افزود: از دیدگاه امام(ره)، مقام معظم رهبری، تمام مراجع تقلید و همه مدرسان حوزه‌های علمیه کشور و نخبگان منصف و بصیر، شرکت در انتخابات واجب و ترک آن منکر و حرام است.

جانشین سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش با بیان اینکه خداوند تعیین سرنوشت ملت‌ها را به آنها واگذار کرده است، تصریح کرد: تعیین سرنوشت یک تکلیف و واجب بوده و باید ادای تکلیف کنیم زیرا خداوند ما را مکلف کرده است.

وی با اشاره به اینکه از ارتشی با سواد و عالم برخوردار هستیم که آگاه به مسائل روز است، تصریح کرد: مسلمانان باید هرگونه نفوذ از خود را سلب کنند، ملت باید بتواند برای تعیین سرنوشت خود تصمیم‌گیری کند و حضور در پای صندوق‌های رأی به معنای احترام به خود است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی حضور در پای صندوق‌های رأی را موجب عزت و سربلندی ملت و کشور خواند و خاطرنشان کرد: با حضور در انتخابات زمینه نفوذ دیگران که خروجی آن ذلت ملت است، گرفته می‌شود، شرکت در انتخابات به معنای حفظ نظام اسلامی بوده و امام(ره) فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.