زاهدان- معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان شهادت مرزبان اسیر را تکذیب کرد و گفت: این مرزبان ایرانی اکنون اسیر گروهک تروریستی و زنده است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان شهادت مرزبان اسیر در چنگال تروریست ها را تکذیب کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر میرشکاری افزود: شهادت سعید براتی سرباز مرزبانی منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان صحت ندارد و البته این موضوع به صورت شفاف در حال بررسی است.

برخی پایگاههای خبری و شبکه های مجازی از صبح دوشنبه به نقل از معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی منتشر کردند که سعید براتی سرباز مرزبان اهل آشخانه که چند روز قبل در حمله تروریستی اشرار تکفیری در میرجاوه سیستان و بلوچستان اسیر شده بود به شهادت رسیده است.

محمدتقی ایرانی گفته است: پیکر این شهید بزرگوار تحویل شده و چند روز آینده مراسم تشییع باشکوهی در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

۱۲ نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و ۹ سرباز وظیفه حدود ساعت ۱۹ چهارشنبه شب هفته گذشته در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند.

در این اقدام تروریستی سه درجه دار و ۶ سرباز وظیفه مرزبانی بر اثر تیراندازی تروریستها به شهادت رسیده، ۲ سرباز وظیفه زخمی شده و یک سرباز وظیفه زخمی نیز توسط اشرار و تروریستها ربوده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.